Wednesday 2 January 2013

Soal Jawab Mengenai Bidadari


Soalan : Selepas mengambil bidadari seperti yang dicadangkan selama sebulan, apakah sukatan yang dicadangkan untuk mengambil Bidadari secara berterusan?

Jawapan : selepas sebulan minum Bidadari secara consisten, amalkan 2 sudu sehari untuk mengekalkan sistem dalaman badan yang telah dibaikpulih oleh sepanjang sebulan pertama pengambilannya Bidadari.

Soalan : Kalau lepas bersalin, bila boleh mula minum Bidadari?

Jawapan : Bagi yg baru lepas melahirkan anak, elok di minum bidadari secepat yg boleh. Mulakan dari 2 jam pertama selepas bersalin. lagi cepat, lagi baik. lepas bersalin paling baik sebab kita nk keluarkan darah2 kotor (nifas) dlm rahim, selain utk kecutkan semula peranakkan, membaiki sistem kewanitaan. aturan minum sama jugak, 2 sudu, 2 kali sehari..

Soalan : Kenapa lepas bersalin boleh minum bidadari sedangkan ketika itu darah nifas sedang keluar, tapi waktu datang haid tak boleh minum?

Jawapan : Lepas bersalin, kita mmg baru lepas melalui satu perubahan dlm kehidupan kita..proses mengandung dan melahirkan bayi tu, telah merubah keadaan rahim, peranakkan dan sistem kewanitaan kita yg lain…jadi selepas melahirkan, kita nk betulkan semula..membina semula..sebab tu kena keluarkan segala darah2 kotor dr rahim..bidadari akan mencuci rahim semula… 

kalau dlm keadan haid..ni proses normal yg kita lalui setiap bulan. kita dilarang minum bidadari masa ni sebab ditakuti darah turun dgn byk dan ditakuti menggganggu tugasan harian kita. bukan le disebabkan bidadari boleh bahayakan rahim atau sebagainya.. sebab tu lepas bersalin..kita berpantang..rehatkan diri..utk betulkan semula segala2nya..tapi time period..kita jalani hidup/kerja seperti biasa..kan?..sebab tu tak digalakkan ambil bidadari…

Soalan : Ibu yg sedang menyusukan anak boleh ke minum bidadari ni? takut susu keringla….

Jawapan : Bidadari ni boleh diambil seawal lepas bersalin.. takde masalah kalau nak ambik kalau menyusukan baby.. Bidadari ni tak panas, tak menjejaskan pengeluaran susu badan.

Soalan : Bidadari ni ada kelulusan dari Kementerian Kesihatan ke tidak?

Jawapan : Pemakanan Kesihatan atau Minuman yg tidak dikelaskan dalam kategori ubatan tidak perlu kelulusan KKM. Tidak mengandungi dadah dan bukan UBAT.

Soalan : Anak dara boleh ke minum Bidadari?

Jawapan : Boleh… terutamanya pada mereka yang ada masalah seperti keputihan, senggugut dan period tak teratur.

Soalan : Kenapa Bidadari tak berkesan kepada sesetengah orang?

Jawapan : Sebab yang paling utama Bidadari tak berkesan adalah kerana ni tak pernah membuat proses Detox. Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap khasiat yang terkandung dalam Bidadari pada tahap optimum. Kebanyakan mereka yang telah melakukan detox dan mengambil semula Bidadari, telah memberikan komen yang positif.

Walau bagaimanapun, sekiranya setelah minum sebanyak 2 botol mengikut cara seperti yang disarankan dan tidak mendapat sebarang kesan positif, tidak perlulah teruskan pengambilan Bidadari ini kerana mungkin Bidadari ni tak sesuai atau serasi dengan anda.

Soalan : Saya baru sahaja mengambil Bidadari, belum pun habis sebotol. Masalahnya bila bersama dengan suami bahagian kelamin saya terasa sangat sempit dan menyakitkan. Apa yang harus saya buat?

Jawapan : Kurangkan dos. Sekiranya sebelum ini anda mengambil 2 sudu pagi, 2 sudu malam sehari, kurangkan kepada 1 sudu pagi dan 1 sudu malam.
Ini adalah soalan-soalan yang sering customer tanya berkenaan perihal produk Bidadari ini. Teruskan menjadikan Bidadari ini sebagai amalan anda setiap hari supaya mendapat kesihatan yang maksima. 

Ada masalah atau ingin bertanya lagi boleh SMS/ CALL IYLA 013-3564454. 

1 comment: