Wednesday 7 November 2012

5 Keistimewaan DCL

SALAM.

Harini iyla nk share 5 keistimewaan DCL yg wat iyla jatuh hati..

1. PENGASASNYA



Dato' Stapa dan isterinya Dato' Azlina merupakan pengasas DE CLASSIC LIFE (M) SDN BHD atau lebih dikenali dengan DCL. Syarikat DCL merupakan syarikat yang diterajui oleh 100% Bumiputera Islam dan mempunyai pengalaman yang sangat luas dalam bidang MLM. Inilah syarikat yang bertahan selama 15 tahun dan merupakan Syarikat MLM paling unggul di Asia Tenggara.

Dato’ Stapa yang bermula dari bawah telah dianugerahkan pengiktirafan dari The Asia Pasific Brand Foundation sebagai The Brand Laureate – SME’s CEO Of The Year 2010. Bukan sahaja beliau mendapat pengiktirafan, malahan produk-produk keluaran Syarikat DCL juga memenangi BEST BRAND selama 3 tahun berturut-turut iaitu 2009, 2010 dan 2011.

2. PRODUK-PRODUKNYA 




Produk-produk keluaran DCL adalah Halal dan selamat kerana tiada bbersifat neutral dan dicampur dengan herba-herba terpilih. Oleh kerana itu, produk-produk ini tidak mempunyai kesan sampingan jika diambil secara berlebihan.

Harga-harga produk DCL adalah sekitar RM20 sehingga RM500 sahaja di mana harga tersebut sangat berpatutan dan mampu dibeli oleh semua golongan. Bukan sahaja mampu dibeli, malah produk ini memberikan kesan yang sangat cepat.

Kilang syarikat DCL juga memiliki Sijil GMP iaitu Good Manufacturing Product. Produk-produk keluaran syarikat DCL sememangnya menjadi produk yang hebat kerana ia mempunyai jualan ulangan yang sangat tinggi. Tak sempat nak lekat habuk kat stok yang ada :P

3. PELAN PEMASARAN 





Menyediakan Pelan Pemasaran yang mudah. Anda berhak mendapat BONUS C.U.B hanya dengan menggunakan produk sebanyak 125PV. Ianya cepat melalui PELAN FAST STARTiaitu terdapat INSENTIF 1,2 dan 3. Bayangkanlah....anda buat 1 kerja dan di bayar 3 kali!!!! Lumayankan???

Pelan ini juga bersifat tahan lama dan anda boleh pencen cepat dan rasa aman...FREEDOM!! Tahukah anda, RCA Kamal memperolehi 6 JUTA TOTAL GROUP PV selama 3 tahun berturut-turut!!!! incomenya....tidak pernah jatuh...malah MAKIN LEBAT!!!!
4. KEBAJIKAN


Inilah keistimewaan DCL yang saya rasa tidak terdapat dalam syarikat-syarikat lain...MISI Syarikat yang sangat UNIK iaitu MEMBINA EKONOMI UMMAH BERDIKARI serta Visi MENANG DUNIA MENANG AKHIRAT....

Setiap pembelian 125PV RM3.00 terus di masukkan ke dalam TABUNG KHAIRAT. Ia adalah untuk diberikan kepada pewaris simati. Manakala TABUNG JIHAD pula yang secara tidak sedar, produk-produk yang kita amalkan selama ini telah mengeluarkan sebanyak0.25% dari harga produk itu untuk di sedekahkan kepada anak yatim, ibu-ibu tunggal dan warga tua...

Ini yang membuatkan hati Iyla terus lekat dengan DCL dan TIDAK MUNGKIN berpaling pada yang lain...Inilah sudut pandangan MATA HATI yang perlu kita buka dan terokai dalam satu bidang perniagaan.
5. SISTEM SOKONGAN
Hebatnya DCL kerana adanya sistem sokongan iaitu D'Eagle Motivation Centre. Di mana kita belajar mengenai BOS-Bussiness Orientations, BDS-Bussiness Developments, Leadership- Belajar bagaimana mahu mahu menjadi PEMIMPIN, cara BERPAKAIAN serta PUBLIC SPEAKING dan sebagainya.


Inilah antara KEISTIMEWAAN DCL yang berjaya menambat HATI Iyla untuk bersama DCL... Alhamdulillah, Iyla rasa bersyukur sangat dipertemukan dengan bisness sehebat DCL.
Berminat nak join bisness DCL? Call or msg Iyla 013-3564454 for free consultation.  Iyla akan share segala rahsia untuk berjaya..InsyaAllah

No comments:

Post a Comment