Saturday 13 October 2012

Set Ketika Hamil





Madu Amazing
pembina kesihatan, memberi tenaga segera, stamina dan daya fikir, menyembuh luka-luka dalaman dan luka akibat pembedahan, memulihkan fungsi system peranakan, kuatkan struktur darah.

E-Gnius


E-g’nius adalah makanan otak yang diformulakan oleh pakar perubatan homeopathy, Prof. Dr Reckeweg (Pharmazeutische Fabric & Co. Gmbh. Bensheim Germany) dari Jerman yang terbukti berkesan menyuburkan otak (meningkatkan fungsi sel otak) dengan menggalakkan Rami saraf Aksomatik dan Aksodendritik pada sel (Neuron) otak, seterusnya meningkatkan proses pengawalturan Central Nerve System (CNS).

Fantasia Perfume Body Moisturizer
Dlaila Fantasia Perfume Body Moisturizer adalah satu formula unik yang mampu untuk memberi kesegaran kulit. Mempercepatkan dan mengimbangi pH kulit yang asal. 

Pelembab yang menyerap dengan mudah dan memberi kesan segera dari segi rasa dan rupa kulit di samping membantu mengekalkan khasiat yang diperlukan dan melembabkan kulit pada kadar keperluan kulit. 

Pelembab yang kaya dengan khasiat yang dapat membantu membina sel kulit menggantikan sel kulit yang kering dan kasar, dengan ini meningkatkan kelembutan dan kehalusan kulit, menjadikan kulit lebih gebu, anjal dan sentiasa muda.

Love Hygiene Wash
Pencuci peribadi wanita ini diperkaya dengan bahan-bahan terpilih seperti Manjakani, Kacip Fatimah serta ditambah dengan haruman Strawberry yang menyegarkan, memberi kesan dan keselesaan yang optimum. Membantu menghilangkan atau mengurangkan keputihan

Berminat nak dapatkan Set Ketika Hamil? 

Just call / msg iyla 013-3564454


No comments:

Post a Comment